Forsiden Referater Referat styremøte 20.08.13
Referat styremøte 20.08.13 PDF Skriv ut E-post

STYREMØTE 20. AUGUST 2013

TILSTEDE

Hans Ove Borgen, Ken-Willy Røberg, Sven Erik Andersen, Oddvar Kleivane, Lasse Pershaug, Hans Olaf Kastodden, Trond Arne Grindhem, Stian Westheim

FRAVÆR

Ronny Mogen, Halvor Bråthen, Vegard Hansen, Bjørn Henning Nilsen

SAK 1: UTSTÅENDE INNBETALINGER FRA MEDLEMMER

Båtforeningen har mye penger utestående hos medlemmer som ikke har verken betalt havneavgift eller/og innskudd. Dette gjelder flere år tilbake. Foreningen ønsker å få inn disse utestående beløp. Det er forslag om at de som ikke har betale mister plassen sin, og evt. blir kompensert sitt utestående beløp

SAK 2: FREMDRIFT I KASTEBUKTA

Bua er fjernet og Per O. Moen har bytte masse og gruset foran opplagsbrygga.  Bryggen som gikk med flommen i år blir fjernet, samt at det blir lagt betong klosser langs brygga. HAB har fått en godt pris på disse og de blir levert forløpende. Styret er enige om å utbedre brygga.

Det er ønskelig å rense bort alt gress som ligger i endene av plassen og foran brygga og bort til fjellet.

Strøm til ny bom trekkes fra pumpestasjon 1, vi legger kabelen i samme grøft som kommunen sin tilførsel. Sven Erik sjekker bom og hva den trenger av strøm.

Vinterstrøm i kastebukta. Det utarbeides et forslag til kontrakt mellom foreningen og de som ønsker strøm. Årsavgift blir bestemt på årsmøte og leietaker blir fakturert for forbruk, da et gjennomsnitt gjennom sesongen.

12 strømpunkt på nettsiden, intr. kontakter Oddvar Kleivane for mer informasjon

SAK 3: OPPTAK HØSTEN