Forsiden Referater Referat styremøte 03.06.13
Referat styremøte 03.06.13 PDF Skriv ut E-post

REFERAT STYREMØTE 3. JUNI 2013

Tilstede:

Hans Ove Borgen, Hans Olaf Kastodden, Lasse Pershaug, Oddvar Kleivane, Sven Erik Andersen

SAK 1: FREMDRIFT I KASTABUKTA

Dugnader. Sven Erik innkaller ti folk til å ferdigstille vann og lyssøyler med Mr Kleivane.

En dugnad til å rydde opp etter vårflommen er også must.

SAK 2: ORIENTERING OM VANN OG KLOAKK I KASTEBUKTA

Per Varøy har fortalt at Vannledningen er rett rundt hjørne,Trolig før ferien, Har fatt beskjed om at det er ønskelig å få flyttet disse båtene som står på land forand opptaksbrygga. Dette blir gjort på komunens regning. Så de som vil ha gratis utsett får det, eller så blir båtene flyttet lengre inn på tomta. (Aldri så galt for noe)

SAK 3: HVA ER PÅ GANG I KASTEBUKTA

1: Kommunen har bidradd med et nytt toaletthus som blir satt ikke langt ifra der utedoen der den er idag, i sammenheng med nytt pumpehus for vann og kloakk.

2. Det blir lagt ny vannledning ned til teknisk bod for lettere å koble seg opp om våren. (skal slippe å vente på at vannet tiner fra strømmodden om våren.

3. Vinter strøm boks er bestilt  fra Holte industri på Gvarv og vil bli montert iløpet av sommeren. De som er inntresert  i VINTERSTRØM  må si ifra. så vi får en oversikt over dette. (Har hatt et par henvendelser fra andre som vurderer å melde seg inn i foreningen å benytte seg av dette tilbudet) Hans Ove

4. Det er forslag om å bytte stolpebrygga fra opptaksbrygga mot kasteodden, den er fryktelig dårlig forfatning. Foreningen har innhentet pris på betongelementer  hos Con Form for å legge ny bryggemolo fra opptaksbrygga i betong med nye utliggere å få fjernet disse gamle bøyene.

5. Foreningen vil motta kr 10 000.- i tomtesalg for pumpehuset. Å bidra med minst 20 000.- til en ny bom. (el- basert).

6. Har fått forespørsel om ny pensjonistur Tor 26 juni. til feriland de som kan tenke seg å bidra  kan gi beskjed til Hans Ove. Hvis dette blir like vanskelig iår, vil vi frasi oss dette oppdraget.

7. Dato for graving opp veien til bommen er ikke fastsatt. Kommunen vil orientere oss i god tid om dette. (hva det vil si blir artig å se)

Referent: Hans Ove